sâmbătă, 11 februarie 2012

ne-am ucis

citeam. cu un pahar de vin langa mine, langa fereastra. asta e modul meu preferat de a intoarce paginile, altfel nu merge. scartaie.


citeam si m-am oprit brusc. eram cu spatele la tine. mi-am asezat capul in maini si fara sa ma gandesc, sa imi pun problema daca e bine sau nu, fara sa cantaresc valoarea cuvintelor mele, te-am intrebat - de ce ai tradat-o?


ti-am simtit toate cuvintele lovindu-se, incercand sa iasa. zeci de explicatii fulgerand prin circuite, toate incapabile sa ia calea aerului, sa-mi ajunga la urechi. ti-ai rasucit cu multa ura carnea, ura ca am intrebat, ca am stiut fara sa-mi spui.


dupa o vreme ai incetat sa-ti mai chinui mintea, sa cauti sau sa gasesti o explicatie. ai preferat tacerea. un cadavru s-a asternut atunci intre noi - cunoasterea a injunghiat aerul, neasteptarea l-a sufocat. si maine, si peste un an, daca ne-am intalni, ar fi tot acolo, plutind in aer, inclestandu-ti maxilarul, astupandu-mi urechile.

Niciun comentariu: