vineri, 22 ianuarie 2010

my dear watson

am primit un mesaj cu "la multi ani" de la un numar necunoscut. cu o fata stupefiata, spranceana suficient de intrebator arcuita la ecran, astept vocea lui David Bowie sa-mi confirme faptul ca a fost doar o eroare umana - expeditorul a incurcat persoanele, a gresit numarul, a incurcat data, i-a aterizat un ozn pe casa, i-a furat telefonul si mi-a trimis mie mesaj s.a.m.d. trec 10 minute, 20, 30. nimic. imi chinui creierul cu tot felul de intrebari precum cand e revelionul pe stil vechi?, stai asa, trebuia sa intreb mai intai pe ce data suntem azi sauoare se referea la ziua mea sau la anul nou?. mai trec multe minute, tot nimic. trimit mesaj inapoi "pentru ce la multi ani?". tot nimic. in gandul meu s-a legat atunci teoria! pe expeditor l-a rapit extraterestrul dupa ce (tot el, mama lui de drac verde) mi-a trimis mesajul cu pricina!!!

"si uite asa, am rezolvat o enigma pe ziua de azi, my dear watson" imi spune vocea lui Sherlock Holmes din capul meu.

Niciun comentariu: