miercuri, 26 august 2009

cu tutun si fara tocuri

Dupa 5 luni in care n-am apropiat nicio tigara de buze imi simt iarasi plamanii grei. Tot de la tutun. Prima tigara sucked. Imi simteam gatul ca si cum as fi incercat sa inghit un cactus, dar dupa urmatoarele nu m-a mai deranjat nimic.
Lumea e mult mai colorata fara tocuri. Si shoezii mei rablagiti s-au bucurat cu mine de fiecare groapa din asfalt.

(am vrut sa lovesc cateva pietre ca sa nimeresc babele care mergeau in fata mea, dar m-am gandit ca papucii mei nu merita un asemenea tratament)

Pe tocuri trebuie sa ai o moaca grava. Trebuie sa pari matura si responsabila. Pe tocuri nu poti sa spui decat glume seci, sa razi din bun simt si nu poti sa umblii prin Sighisoara cu cineva care isi da jos pantalonii cand esti nervoasa. Si nici cu cineva care iti canta iarna la 3 dimineata in fata balconului iar vecinii, dragutii de ei, arunca apa rece pe cantareata si-i uda trompeta si-asa degerata de frig. Trompeta adica mecla, fata, chipul.

In fine. Ma duc sa-mi mai aprind o tigara. E ultima (din pachet, bien sûr).

Niciun comentariu: