marți, 11 august 2009

I just shot my baby down

Ok, ok, I admit it. I still consider you my baby, even though you're no one's baby. [You're a grown up, or at least you'll have to be one by the time you are 18 (good luck with that, btw).]
But still, mi-e dor si nu-mi poate nimeni asfalta gropile. Nope, not even the new "She" who's (so god damn) nicer and sweeter. Tu ai fost the only one care a reusit sa ma intregeasca, iar acum when you're gone I feel like nothing will ever replace you. Si...mi-e dor de privirea ta duminica dimineata, de chipul sifonat abia trezit din somn.
Mi-e dor sa-ti mazgalesc agenda si sa te enervezi ca nu mai sti ce trebuie sa faci, sa te urmaresc in timp ce vorbesti la telefon si te precipiti pentru ca treburile nu merg asa cum vroiai tu, iar mai apoi sa te refugiezi langa mine si sa-mi spui "hai doua ore sa uitam de lume".
Mi-e dor sa-mi traduci linistea in cuvinte, sa ma simt infinit de mica si vulnerabila langa coprul tau, dar totusi protejata de bratele ce ma cuprind.
Mi-e dor sa cantam in soapta aceleasi versuri, sa ne completam reciproc frazele, sa ma invelesti in trupul tau cand mi-e frig, dar vreau sa inhalez aerul rece de afara.
Mi-e dor sa ma las mangaiata de privirile tale in bezna noptii, mi-e dor sa ne certam, sa te infurii din cauza mea si sa pleci nervoasa pentru ca mai apoi sa te sun plangand, sa te intorci si sa-ti mazgalesc tricoul preferat cu rimelul care mi s-a prelungit de la ochi pana sub barbie. Sa-mi spui esti cu mult mai frumoasa dupa ce plangi,iar eu sa-ti raspund ti-am murdarit tricoul cu iubirea noastra.
Mi-e dor. Mi-e dor de noi...


Gata, asta a fost ultima data cand m-am lamentat. Tu nu esti pentru mine, esti pentru o alta ea. De azi inainte o sa iubesc pe altcineva. You think I can't fly? Just WATCH ME!

"Sometimes, when you sacrifice something precious, you're not really losing it. You're just passing it on to someone else."

Niciun comentariu: