marți, 18 august 2009

istoria celor 8 doze de redd's

Pe prima ai baut-o din doua guri, cat timp mi-am turnat eu primul pahar de vin. Ai desfacut-o pe a 2-a si ai inceput sa-mi povestesti despre ziua unei tipe. M-ai rugat sa-ti spun despre ea si ti-am rezumat toata istorisirea. Ce chestie, si inainte ne despartea aceeasi masa, dar acum te-am simtit cu mult mai departe.
A 3-a doza: prinzi putina roseata in obraji, semn ca te-ai cam ametit.
A 4-a doza: tocmai ai terminat un pachet de tigari. Inainte sa plec sa-ti cumpar altul, imi spui ca ai nevoie de scrum, nu de fum.
A 5-a doza: iti suna telefonul si devii agitata. Ridici clapeta si se stinge, nu mai aveai baterie. Te enervezi si incepi sa injuri cu volumul mult prea ridicat. Te calmez, ne asezam pe scaune si niciuna nu spune nimic. Eu nu indraznesc sa te intreb, nu vreau sa aflu ca iubesti pe altcineva. Tu nu spui nimic, nu vrei sa-ti arati punctele unde esti vulnerabila.
A 6-a doza: stai cu capul sprijinit de perete, aberezi ceva despre cuvinte. Sunt obosita, dar incerc sa te ascult si sa-ti raspund.
A 7-a doza: niciodata nu te-am vazut atat de distrusa si totusi atat de coerenta, rigida.
A 8-a doza ai desfacut-o, dar nu ai mai apucat s-o duci la gura. Ai adormit cu capul pe masa. E 3 dimineata.

Si-ai plecat fara sa spui nimic. Te-am cautat, dar pe canapea nu a ramas decat urma trupului tau care atesta faptul ca ai fost acolo. E 8:19 si daca nu dormi pot sa delimitez cu precizie milimetrica la ce te gandesti.

Niciun comentariu: