marți, 25 august 2009

drumuri de intoarcere

Haine, umbrela colorata, iPod, haine, perna cu Tom&Jerry, pachetul de tigari pe care l-am cumparat acum 5 luni cand i-am promis ca o sa ma reapuc de fumat in camera unde ne-am ingropat visele, discutie aprinsa incheiata cu "de azi nu mai esti copilul meu", haine in pungi, nu-mi mai incap in geanta de voiaj, cafea in termos, greseala lui - nu trebuia sa puna numele meu pe unele hartii, inca un rand de haine pe care nu am unde sa-l mai pun asa ca i-l las drept amintire, fotografiile de pe pereti aranjate in dosar, rama cu singura poza pe care o am cu ea, cartile primite in dar, cardul pe care mi-l alimenteaza taica-su si maica-sa care ma iubesc mai mult decat oricine, rugamintile de a ramane in orasul in care am pierdut mult prea mult, cheia de la casa ta pe care i-o voi lasa secretarei. Ce iau cu mine si ce ramane.

Revin pentru a 3-a data in orasul care nu e pentru mine si nu se poate ridica la standardele mele. Dar ma intorc ca sa stau, ma intorc acasa.

Niciun comentariu: