vineri, 7 august 2009

ohne dich

Vreau sa-ti simt degetele alunecand pe pielea mea transpirata. Vreau sa-mi patrunzi prin fiecare por, sa te absorb molecula cu molecula. Vreau sa impartim aceeasi tigara la nesfarsit, dar eu nu mai fumez. Si nici tu.
Vreau sa-mi desenezi conturul trupului din firicele de fum si sa ma redescoperi ca pe harta unui oras vizitat demult.
Vreau sa te gasesc din nou langa mine cand ma trezesc, sa ma tii in brate si sa-ti simt respiratia in ceafa pana ce inima isi regleaza singura volumul de la very slow la loud si extra loud.
Vreau sa ma citesti iar printre randuri, sa ma lasi sa-mi strecor mana mea mica in palma ta si sa ma linistesti cand tresar in somn.
Vreau ca macar o singura data sa mai adorm langa tine si sa-ti sterg praful de pe toate cosmarurile cu pronto cu aloe vera.
Vreau sa-ti sarut ceafa si sa te cutremuri din temelii, sa-ti ating spatele si sa te indoi ca florile rupte si purtate pe strazile supraincalzite, sa-mi plimb mainile prin parul tau ravasit si sa ma privesti cu ochii tai patimasi, sa-mi zdrobesti buzele de ale tale si sa tremur, sa ma strangi in brate pana ce te implor sa-mi dai drumul, ca o sa ma sufoci, nebuno!
Vreau sa vi, sa ma iei pe sus si sa ma lasi sa cad cu un zambet tamp tatuat pe chip, asa cum ai facut de atatea ori si m-am lovit de asfalt, mi-au intrat pietricele in piele, mi-am zdrelit carnea de ciment, am deveit una cu pamantul. Dar zambetul nu apuca niciodata sa dispara pentru ca te intorceai mereu inainte sa simt ca doare si-mi ingrijeai ranile, mai tatuai odata zambetul si-mi dadeai iar drumul. De fiecare data mai sus...tot mai sus.

Sunt nopti cand visez ca esti langa mine vreau sa fii langa mine dar ma rasucesc in pat si dau de un mare gol care se rostogoleste pana la mine in stomac. Cade cu tronc si zgomotul ala persista. Il aud de fiecare data cand ma ridic din pat si ma indrept tiptil spre fereastra, sa nu te deranjez, desi tu-ti dormi linistita somnul in alte asternuturi.

Kommst du mir nach wenn ich jetzt von dir geh?

Niciun comentariu: